städa, disk o blablabla...

Nu slipper jag inte undan längre. Jag MÅSTE diska, plocka in kläder och städa idag! Nu! Ska bara blogga lite först.. Har nästan inget inbokat nu på eftermiddagen eller kvällen , bara en promenad och lite besök, så måste få de gjort. Men skjuter på det.. Snälla nån som kommer hit och hjälper mig? :) 500 kr? :)

 

Ok, nån som kommer o städar nu??

 Är det så!?

 

Ok, ingen städ eller diskhjälp alltså?

 det innebär att jag helt enkelt får ta tjuren vid hornen... Eller äta lite först bara men sen.. eller?


Kommentarer
Postat av: N

är det så hemskt att diska????

2012-05-08 @ 18:34:14
Postat av: Oakbear

Ja de är så tråkgt och slöseri med tid! Men egentligen tar de inte så lång tid..

2012-05-08 @ 18:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0