PT

Personlig träning

Jag vet(tror)att många skulle behöva en personlig tränare men kanske inte orkar/vågar ta steget att anlita nån (mig!) Jag ska sluta tjata, men ska bara skriva det här inlägget oxå :)                 

Du tar kontakt med mig, vi träffas och du berättar vad du vill ha hjälp med och jag kollar om jag kan hjälpa dig med det. Kom ihåg att det är personlig träning, alla har olika förutsättningar. Ålder, kön, tidigare träningserfarenhet, genetik osv spelar roll för hur, vad och hur mycket du kan träna. Du har förslag på något mål med träningen och vi kommer tillsammans överens om ett mål. Du väljer själv om du vill anlita mig en, två eller tio timmar.. eller förton kanske :) Blir billigare PER timme om du tar 10 direkt!

De flesta vill ha hjälp att komma ihåg, förbränna fett eller bygga muskler. Men som personlig tränare kan jag även hjälpa dig med kostupplägg, stretching, tips på kosttillskott, uthållighetsträning, träna upp muskler som behövs för en viss idrott, fettmätning osv. Kan erkänna att jag inte är lika insatt i uthållighetsträning som gymträning men kan givetvis en del om det och om jag får någon klient som vill ha hjälpa med det så skulle jag sätta mig in i det ännu mer!

Om du har träningsredskap hemma och inte vill/kan gå till gymmet så kan jag komma hem och hjälpa dig hemma (om du inte bor för långt bort) eller om du vill träna kondition eller intervallträning så följer jag med ut i löpspåret... men säg till i god tid isåfall så jag hinner träna upp min kondition ;)


 Calipermätare mäter hur mycket underhudsfett man har

 Cablecross.. du kommer klara några extra reps om du har en PT som står och puschar dig!
Vågar knappt skriva ut min mejladress här för den är så TUFF men.. mejla om du vill anlita mig!

[email protected]

Kommentarer
Postat av: E

vad kostar en mätning av underhudsfettet?



E

2011-01-14 @ 18:14:25
Postat av: I

Vad skulle det kosta om man körde på i gym från nu till ca 15 april, ca 4-5 dagar i veckan och 1-1,5 timma per gång?

2011-01-14 @ 18:27:43
Postat av: Ekbjorn

Jag tar 250kr/timmen eller 2000kr för 10 timmar :)

Sen kanske du inte behöver en PT ALLA pass, vi kan träna ihop 4-5 pass / veckan i början sen kanske du kan köra några pass själv och några pass ihop med mig.. det är valfritt! En fettmätning går att ta i samband med träning och ingår då i timpriset :)

2011-01-14 @ 18:32:55
URL: http://perekbjorn.blogg.se/
Postat av: Ekbjorn

Det är priset som gäller nu, kanske höjer om jag får fler klienter.. så passa på NU ;)

2011-01-14 @ 18:48:51
URL: http://perekbjorn.blogg.se/
Postat av: I

Nä precis :P Tänkte mest just vad det blir för pengar, har inga problem med att träna själv men måste juh lixom PUSH it HARD! har tränat i några månader nu och kommit ganska bra till i form men behöver det här : SÅ HÄR Gör du NU...hihi, är ju tjej;) så kan inte precis alla övningar som finns,inte inom just lyfta skrot( inte så orienterad som ni killar) gått ner till 58 kilo från 63 på 2 månader, ska ner till 50, men tar sån tid då man inte har lika mkt fett att ta från utan mest att framhäva musklerna, skillnad på att vara smal än tränad juh, + att det ska inte vara megafitness muskelbrudstuk heller. haha tränar för ska bli (eventuellt) klädesmodell för ett träningsmärke :P Jag får fundera, massa att tänka på juh :P mkt arbete bakom blir det juh ! Sponsring och allt...

2011-01-15 @ 02:13:15
Postat av: Philip

BIFF !!! ;)

2011-01-15 @ 18:24:33
Postat av: Ekbjorn

ok :) Jag kan hjälpa dig att pusha dig och visa övningar! ok vad kul med klädesmodell! Men 8 kg att gå ner är mycket, speciellt om du ska träna hårt på gymmet (vilket det kommer bli om du tränar me mig) så kommer du förmodligen gå upp lite i muskler med.. Tänk på att spegeln är viktigare än vågen :)

Men hör av dig på mejlen om du fortfarande är intresserad kan vi ju prata mer om hur vi ska lägga upp det?



Tack Philip :)

2011-01-15 @ 20:17:40
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0