Nu blir det atlettider igen :)

Nu är jag tillbaka med bloggandet igen, kanske inte kommer skriva varje dag nu på sommaren men ska försöka skriva några dagar i veckan nu och i höst räknar jag med att skriva som vanligt igen :)

Jag har haft en rätt oseriös period där jag slarvat med maten, festat mycket och bara tränat 2-3 gånger i veckan och dom passen har inte varit 100%-iga... Det har varit en semester från atletlivet och det har varit jätteskönt!  ätit ute varje dag typ, inte tänkt på att man måste äta ofta, inte tagit så mycket kosttillskott som vanligt, inte haft press på mig att träna stenhårt varje pass, festat med gott samvete!
Jag har självklart tappat några kilo muskler, men hållt formen och ligger idag på cirka 5,5% bf vilket får anses bra :D
 Nej jag tränar inte utan tröja på gymmet men det var inget folk där en dag och då var jag ju tvungen...

Många undrar om det inte känns jobbigt att tappa det man tränat upp, det är klart jag gärna skulle velat behålla allt men jag tycker det är värt att "offra" lite muskler under sommaren för det har varit en underbar sommar (jag vet att den inte är slut än, men jag ska vara lite seriösare nu) med roliga fester och mycket annat bus!

Jag har trots mitt oseriösa leverne kört 2-3 pass i veckan, men har inte kunnat träna ben på nästa 2 månader eftersom mitt knä krånglar, förmodlgen är det minisken som är trasig.. men nu i veckan kunde jag iaf köra raka marklyft (baksida lår) och lite lätt benspark (framsida lår).

 Rep, årets spänntönt 2010, på Liseberg med busgrabbarna :)

Idag var min morgonvikt (12,00) på min våg 80,3 kg, vilket är skrämmande nära att väga under 80... och BF är alltså ca 5,5%
Från och med imorgon ska jag äta lite bättre, träna lite hårdare och börja med lite busiga kosttillskott! Men eftersom det fortfarande är sommar kommer jag inte kunna vara 100% seriös men kommer förmodligen göra rätt bra ökningar nu ändå... Återkommer om de busiga tillskotten :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

seriöst, går du utan tröja överallt?!

2010-08-08 @ 18:55:45
Postat av: Ekbjorn

Seriöst... Ja :D

2010-08-09 @ 22:32:23
Postat av: Anonym

Inte snyggt

2010-08-10 @ 23:31:51
Postat av: Ekbjorn

Du är säkert snyggare ANONYM ;)

2010-08-11 @ 15:22:38
Postat av: Anonym

faktiskt

2010-08-18 @ 21:38:03
Postat av: Ekbjorn

Men hallo, anonym?

2010-08-25 @ 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0