Hemma från jobbet.. min förebild?

Hemma från jobbet idag, sjuk.. Är ju inte dödssjuk direkt men störande att inte kunna träna och inte kunna va på jobbet! Men jag gör så gott jag kan för att bli frisk så fort som möjligt: Äter vitlök, ingefära, dricker grönt the, kan jang , c-vitamin sen ska ja försöka äta lite vettig mat sen oxå även om jag inte är så sugen på det.. Blir nog lite godsaker oxå, funderar på att köpa glass och chokladsås :) Jag tror det hjälper till lite att bli frisk fortare!

Svårt att säga hur mycket allt detta hjälper men det gör mig säkert frisk nån dag fortare, tror jag iaf! Believe to achieve! Sen är det ju vila som gäller såklart, ska sova nu snart...

Beställde kosttillskott från gymgrossisten nyss, lite över 1500kr blev det.. låter lite sjukt egentligen men det är det värt!
Chris harnell, riktigt fin fysik! Han är modell för betterbodies och på gymgrossisten.com. Min förebild? Mnja, lite kanske!

 Jämför, trots att jag har hyfsad fysik fattas det en hel del... Men kul att ha något att sikta efter :)
Sträva efter perfektion :)

  Grymt fit fanskapet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0