Ekbjörn tvåveckorsdiet...

Uppdaterade hemsida lite idag, kolla gärna om ni inte sett den: Ekbjorn.se
 

Tvåveckorsdiet

Ekbjörn tvåveckors special-hälsoboost-super-dietupplägg
Det är en diet som innehåller bara bra mat samt ett par kompletterande kosttillskott. Protein ihop med frukosten och efter träning, samt magsyrebakterier/enzymer till frukost.

Alla är olika men de som provat det här upplägget hittills har gått ner mellan 2-6 kg, tappat 3-7 cm i midjan samt fått i sig extremt nyttig mat som ger många hälsoeffekter. Några har varit lite hungriga och orkeslösa men har ändå varit nöjda med vad dieten gav dom. Vissa har mått bra hela tiden. Flera har märkt av att deras mage mått bättre.

Den stora fördelen med den här dieten är att du tappar fett och vätska och inte muskelmassa. De som provat den här dieten har kört i två veckor men om du mår bra och orkar så är det helt ok att köra i upp till fyra veckor. Dock händer det mest med vikten och midjemåttet de första veckorna.
Kosttillskotten beställs från Muskelbygget och jag skickar länkar till de tillskott som jag rekommenderar.

Du får även en rabattkod.
”Gått exakt en vecka 3kg 4cm i midjan 👀👌
” Vi har tappat vikt och jag känner mig piggare än på länge.”
” Över lag fungerade det mkt bra Jag hade inte problem med hunger”
” Jag har redan gått ner 3 kg och tappat 3 cm runt midjan på knappt en vecka”

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0