sommaren!

I tisdags jobbade jag och som vanligt blev de fotboll☺️ Igår var jag i Vimmerby och träffade stödkompisar och tränade rygg. På kvällen spelade vi fotboll i horn på småmål. De var skoj! Idag har jag varit med familjen på tinnis och solat och badat. På kvällen tränade jag bröst och axlar. Som vanligt dagen innan jag ska iväg och slarva 🙊
Levi är..
 
för övrigt nu när alla blivit Pokémon-tokiga har jag själv Också börjat spela, dock ett helt annat spel.. Age of empires på datorn 🙈
Här sitter jag nu Vid 23 och de har blivit mörkt och lite svalare. Sitter dock fortfarande utan tröja och ska snart gå in och ta mina zma, fixa en kaseinproteindrink och äta lite godis sen sätta mig och spela igen. Underbara sommardagar 😎

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0