Härligt helg i Västervik 😎

I fredags åkte jag till Västervik med de här sköna grabbarna. Vi spelade fotboll på lysingsbadet, softade vid vattnet och gick ut lite på kvällen. De blev en tvådagars i västervik, riktigt skoj men något "slitsamt" så här i efterhand 🙈
 
Förta veckan blev jag intervjuade av Sportamore och igår såg jag att De lagt ut artikeln ☺️ https://www.sportamore.se/magazine/sport-traning/bygg-muskler-och-brann-fett/ ☝️
idag gick vi och åt frukostbuffé på Scandic annars har vi tvättat ihjäl oss. Varit ute i solen med lite samt gnällt på bakfylla🙊
Träningen är obefintlig nu och jag känner mig tunn och trycklös efter helgen, inte så konstigt kanske men från och med imorn blir de träning och bra mat igen💪
Instgram: oakbear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0