:)

"Pers kostschema har hjälpt mig jättemycket! Jag har under perioden för kostschemat tränat på samma sätt som innan men inte nått de fantastiska resultat vi nu gjort.
Förut har jag stått stilla på vågen och haft lite övervikt men men rätt kost har jag nu tappat 10 kg sen sensommaren. Det känns verkligen hållbart och även om jag inte äter lika strikt nu som under de 12 veckor vi körde tappar jag fortfarande kilon!
Jag är toppennöjd och Per är väldigt bra på att peka på det positiva och på så sätt skapa fortsatt motivation. Han är snabb på att svara på frågor och man märker att han bär på en stor kunskap han gärna delar med sig av. Tack Per, utan dig hade jag inte fixat att nå dom här resultaten"
 
Så underbart att få möjligheten att hjälpa människor att MÅ BÄTTRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0