Pt-pass och kostscheman

Ett PT-pass påX-force och ett snabbpass rygg sen ett PT-pass på Acitc. Bad, gos och lek med Levi stora delar av dagen sen fick jag klart två kostscheman nu på kvällen. Jag vet inte vad som händer den här veckan men det är väldigt många som hört av sig om kostschema /coaching och det är jättekul :)
 
Imorgon blir det möte, fotografering, hockey och utgång med fotbollslaget. Horn/Hycklinge IF. Det ska bli trevligt.
 
Eventuellt har jag en eller flera föreläsningar på gång. Ingen är 100% klar så ska inte gå in på det mer förän det är klart. Men bilden över kan vara med på nån av föreläsningarna. Balans... Mycket i livet handlar om balans. Balans mellan jobb, fritid, träning t.ex.
 
Camilla och jag håller på för fullt att marknadsföra och planera träningsresan i september. Se gårdagens inlägg. Mer info kommer både här och där men vill du veta mer nu så tveka inte på att höra av dig, via telefon eller mejl. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0