Hälsovecka

Idag har jag varit hemma på dagen, åkte till Vimmerby och fikade med två stödkompisar sen till Horn och höll ännu ett bra fyspass. Tid med familjen men ändå fått en hel del gjort, skickade iväg min första offert faktiskt. Väldigt mycket på gång nu, mer om det längre fram☺️
Igår började jag med min testohöjare och från och med idag kör Jag (Tina är sjuk så hon får fortsätta med chokladboll till frukosten ett tag till🙉) "hälsovecka" . Visst, jag kommer fortsätta med chokladbit efter maten men lite mindre godsaker och lite mer nyttigheter. Ett mellanmål kan se ut så här:
Kvällfika igår och även idag (ihop med några mackor förvisso, men med skinka istället för ost) 
apelsin, valnötter och gojibär. Allt detta är bland de nyttigaste som finns. Tina fick fruktsallad.
 
Handlade lite på Ullared 🐴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0