Semester

I måndags jobbade jag och sov jour till igår sen började min lilla semester från det jobbet( till nästa lördag) . Med Ekbjörn onlinecoach har jag mycket jobb och det Gillar jag ☺️ Har hjälpt många igång nu och de är fler på gång. 
 
Celsius apelsin, fanatiskt gott! Gillar ni också Celsius? På muskelbygget har vi bra pris på Celsius nu och även 30% om du köper en platta Heat☺️http://muskelbygget.se/sv/drycker/produktvisning/?item=prod_prod-s1%2F2757 - kom ihåg koden MBPerMB 👍
 I eftermiddag åker vi till Skavsta och bor på hotell för att tidigt imorgon flyga till Spanien. Det blir ett tillfälligt uppehåll i deffen med start ikväll då de vankas godis 🙉 Först ett magpass på hotellet är tanken. Imorn blir det förmodligen ett benpass på hotellet i Spanien om jag sovit ok sen är de lite diverse träningsformer inplanerade där nere☺️
 
Jag har planerat ett inlägg om ett mineral som många har brist på och som har många positiva effekter.. Nämligen magnesium👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0