Många aktiviteter ☝️

En fullspäckad dag. Vid tio kom jag till Vimmerby, utan shorts så det blev ett besök på Intersport sen tränade jag med stödkompis på träningshuset. Jag körde övre bröst och axlar. Sen kom Nitin dit och jag pt:ade honom lite. 
Det här är killen ni ska kontakta om ni behöver hjälper att fräscha upp er bil☝️ Nitins rekond (Facebook) 
Sen ptpass med Anki, sen sov jag, lite cardio innan jag åkte till stödkompis för att se film. Tusenbröder, riktigt bra film!
Sen till stan för att träffa nästa stödkompis och fika och besöka muskelbygget 
 
Sen åkte jag hem till stan och uppdaterade några kostscheman samt gjorde en gruppuppgift till skolan. Nu sitter Tina och kollar på paradise hotell, Levi sover och jag ska ta mig an nästa uppgift, studier... Busy as Hell men jag älskart 🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0