Ledig, jobb och beachvolley 🙉

I söndags blev också en lugn dag med familjen men även en hel del hemmajobb. 
Levi är stor ju🙈
 
I helgen har vi ätit massa rotfrukter! Jag har tyckt de varit lite töntigt innan men de var gott Och det är bra mat. Vi tog potatis, sötpotatis, rödbetor (inte gott) jordärtkockor, rödlök, morot och något mer. Lite olika men typ 50-90 kcal per 100 gram och massor bra näringsämnen. Olivolja över vilket innehåller bra fetter. 
Fint. Åt torsk till. Och en dag lax till. Med citron. 
 
Igår jobbade jag heldag. Ett tag verkade som om jag inte skulle få träna något men de löste sig så blev fotboll typ 45 min, bara lite trixande men ändå ett fullgott cardiopass tycker jag ☺️ Sen även ett benpass på ca 40 min. Intensvit och skönt pass. 
 
Idag en promenad på fm sen beachvolley i fantastiska beach arena med ett härlig gäng. Jag och Jens spelade mot Martin, Linus och Petter. 
Kan varmt rekommendera Beach arena. Sommarkänsla, beachvolley som är både riktigt skoj och grymt bra träning. Väldigt trevlig personal, möjlighet till olika pass, bland annat zumba i sanden, tillgång till gym, olika evenemang, nästa fredag är det tjejkväll till exempel ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0