Fettmätning och slut På deff..

Idag har vi gått igenom lite mer om kost för prestation. Vi hade om det första veckan också. Vi gjorde även fettmätning idag igen. Jag hade minskat från 10,5 till 9,4 (tror jag?) i bodpoden. Det blir lite andra värden där jämfört med caliper då den här även mäter det inre fettet.
Sjävklart köptes det godis efter mätningen.. Som gjorde sitt för trycket när det vankades rygg💪
Jag tränade ihop med Erika. 
Som även hon lyckats väldigt bra med sin Deff.. Efter ryggpasset körde jag, Eriks, Agneta och vår lärare Martin lite cykelintervaller
På kvällen gick jag till City gross för förtonde gången och köpte sallad . Och hur Många ärtor?
 
 En såklart!
 
Nu på kvällen lite plugg och jobb. Och hemlängtan... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0