babysim och fitnessfestivalen

I fredags var vi på babysim och jag fick vara med i vattnet🙉 Kul också att morfar Agne och Anethe var med! 
På kvällen tränade jag ben med min träningspartner nummer ett, Jens. Alldeles för få pass ihop sista tiden men hoppas på att få ordning på det. Igår åkte han och jag till Stockholm på fitnessfestivalen / hälsomässan.
Inspiration med föreläsningar, tävlingar, kosttillskott och träningsmänniskor!
Föreläsning med Roddy, hos många mer känd som Hero i gladiatorerna. Han pratade bland annat om maten betydelse för träningen. Vill man bli stor och stark så måste man äta mycket. 
Vid Celsius monter hade man chans att få en celsius om man deltog, eller vinna en platta om man gjorde först chins eller stod plankan längst. 
Med massor Celsius i kroppen, och aminosyror och från alla provsmakningar och massor adrenalin så gjorde jag ett försök! Tyvärr har jag iner kört så mycket chins sist tiden men lyckades ändå med 24 stycken , dock inte specialstrikta men ändå godkända i denna tävlingen. När jag var där sist och kollade låg jag delade etta men kom säkert något litet atletsvin och slog 24.. Vi får se om jag får hem nån platta🙉
 
När vi var nöjda med att vara där åkte vi till Sats och gästtränade. Bröst och axlar såklart..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0