Viktigt inlägg igår ☝️

Om ni inte läste mitt inlägg från igår så gör det och om ni läst det så ha det i bakhuvudet när ni läser min blogg i fortsättningen. Jag kommer att fortsätta att blogga som vanligt men det jag skrev Igår är väldigt viktigt ☝️
 
Igår hade jag en rejäl ätardag och då passade jag på att träna axlar och mage, eftersom axlar är det viktigaste så är det klokt att lägga det i samband med en ätardag. På eftermiddagen åkte vi till mina föräldrar i Horn och syrran var där oxå med barnen så det blev ett andra pass där jag sprang med dom i skrindan och som vanligt lyfte dom hit Och dit. 
(om ni undrar ifall vissa ord får stor bokstav ibland eller att vissa ord blir konstigt så beror det på att autokorrekten ibland är fucked up) 
 
 
Walter klättrar
 
 Och morbror Per klättrar 🙈
 
Morgonvikt igår var endast 81 kg och omkretsen kring midjan 79 cm. Fettprocent vill jag inte mäta eftersom jag oftast blir så besviken då. Jag vet att jag har lågt men tror oftast att jag har lägre än jag har.. Idag var morgonvikten 82,5 efter gårdagens ätardag. 
 
Idag har jag haft en härlig Tinadag. Vi har även tvättat och jag gäspade totalt elva gånger i tvättstugan idag. Det är ju fruktansvärt tråkigt! Tur att Tina tvättar och jag mest hjälper till🙈
Dock var det lite roligare idag då vi tvättade vår ofödda bebis kläder ☺️
 
Jag hann även med ett tufft intervallpass med Micke i Vidingsjöskogen. Först jogg ca 2 km sen intervaller på 30 sekunder, få 30 sen intervaller. Totalt åtta stycken. Grymt jobbigt men bra träning och de som är intresserade av fettförbränning: Förbränningen är hög under ett sånt pass och dessutom är efterförbränningen väldigt hög ☝️
 
Jag fick även iväg min ansökan till ninja warrior, vi får se vad de tycker om den och om filmen jag skickade med. Filmen som Micke har gjort är riktigt bra gjord ☺️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0