Semester!

Jobbade 9-15 idag. En lugn och skön dag på jobbet. Kommer att vara ledig därifrån i två månader nu skönt men helt ärligt (och inte bara för att jag vet/hoppas att några kollegot läser det här) så kommer jag att sakna mina kollegor ☺️
 
Just nu så är jag ensam hemma och läser body och dricker Celsius. Köpte en platta igår på muskelbygget 🙉
På framsidan syns Sveriges hetaste fitnessprofil Linus Carlén som jag har turen att träffa och även fått tävla mot ☺️
Grym kille med en fantastisk fysik, personlighet och posering!
 
igår fick jag en roligt besked:
 
Jag ska på första uttagningen till ninja warrior ☺️ Dock kommer jag inte köra i Stockholm utan det blir i Karlstad istället 14e juni om allt går som det ska med bebis och så🙉
 
Nu blir det mycket fokus på träning inför det, det blir till och med så mycket fokus så jag kommer få "offra" lite muskelmassa. Som jag skrivit om tidigare så är för mycket annan träning än gym något negativt för gymträningen. Dock så är konditionsträning i rätt mängd bra för musklerna: men som sagt nu blir det mycket klättring, intervall, spänst osv och när jag även ligger relatvit lågt i kalorintaget för att hålla formen så kan musklerna blir lite lidande men Det är en begränsad period så det kan jag träna upp sen igen☺️
ikväll blir det klättring i hangaren med Micke och Jim 💪

Kommentarer
Postat av: Pauliina Larsson

vad roligt att du ska på uttagning till ninja warrior! Kommer lätt se programmet och isf bli inspirerad till att träna och må bättre.

Svar: Tack ja gör de, kul med lite publikstöd☺️
Per Ekbjörn

2015-05-19 @ 20:25:56
URL: http://misspau.blogg.se/
Postat av: Ida

GRATTIS!!! Det är du värd! Stort lycka till!:)

Svar: Tack ☺️
Per Ekbjörn

2015-05-19 @ 22:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0