Ryggpass på actic

Upp tidigt (08,45🙉) för att dricka kaffe och ta pwo. Sen ett ryggpass med Sissela. Vi började med en maxning i dips. Jag klarade 45. De är strikta men kanske inte tävligsstrikta, jag är dock nöjd med 45 stycken med tanke på att jag ändå inte kört jättemycket dips. 
 
Sissela har gjort riktigt bra framsteg i sin träning under våren och hon är väldigt duktig, intresserad och strikt så extra kul att hjälpa henne☺️ 
vi gjorde även en Maxning i chins, även där strikt men kanske inte tillräckligt strikt för tävling. Jag gjorde 25 iaf. Sen körde vi latsmaskinen, "sälrodd" (bilden) lite hantelrodd, serratus och baksida axlar (bilden under) 
Kolla konturerna på axlarna och runt om. Grymt💪
 
Resten av dagen: jazza🙈 tog en tuppis förut, nu sola på balkongen, en sväng till Norrköping sen hemma och se film eller på vänner. 
 
Så är det ☝️
 
Påminner er om min youtube där beachvolleyfilmen samt några andra filmer finns :
https://m.youtube.com/channel/UC7aDr0y17IGZcVqhiw3Vveg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0