Jazzdag

Tränade bröst och axlar med Sissela på actic på förmiddagen, annars har det blivit en riktig jazzdag där jag mest legat på balkongen och haft det skönt.
Riktigt specialskön övning för att komma åt övre pecsen 💪 Avslutade passet med att hänga i fingrarna. Jag kör ju ingen deff nu utan försöker bara hålla den här formen men nu hade jag gått upp i vikt till 84 men det mesta är förmodligen glykogen (lagrade kolhydrater i musklerna) eftersom jag äter mer. Tycker ändå formen känns rätt bra fortfarande .
Nu ska vi snart ut och äta, det är sällan vi gör det så Det blir trevligt. Noterbart är att jag inte skrev det med stort d nyss utan min mobil ändrade till det automatiskt av någon anledning. Istället för att ändra tillbaka som hade varit lättare skriver jag massa onödigt här🙊 så olika det där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0