Dubbla pass varje dag ☝️

I tisdags jobbade jag min sista dag sen var vi och klättrade och det är riktigt skoj🙈
 
Igår tränade jag rygg och lite triceps med Jens. 
Efter passet körde jag några burpees, lite halvtöntigt kan tyckas men det är träning inför 14e då det eventuellt kan vara sånna grejer jag ska göra på uttagningen till ninja. 
 
På eftermiddagen var på Massage sen på kvällen hade vi match i beachvolley i beach Arena. 
 
Idag spelade vi oxå beachvolley, tyvärr loosade vi men det var en rolig och jobbg Match. 
Nu på eftermiddagen var vi i Norrköping och fixade med bilderna vi tog där för några veckor sen
Och nu mental förberedelser inför blodomloppet som är ikväll. Jag ska springa ihop mina kollegor. Fem kilometer. Jag gillar inte att springa så långt egentligen och har, förutom vårt intervallpass förra veckan, inte sprungit så långt på två år. Men jag längtar efter fikat efter loppet 🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0