Planering ☝️

Lördag Folåsa 10-23,30. 
Söndag Folåsa 10-22,30. 
Måndag Folåsa 9-15, pingis, Vimmerby och två pass militärträning (ordinarie plus ett special för Vimmerby dam. Tisdag muskelbygget 13-16, sen träna med stödkompisar sen militärträning. 
Dessutom egna träningspass. Som tur är kan jag oftast träna på jobbet. Jag har det även så bra att jag kan äta med på jobbet men nu på deff tar jag med egen mat och äter bara mellanmålen här (knäckebröd med ost och ägg) . 
 
Dit jag vill komma är att allt detta kräver mycket förberedelser och planering ☝️
igår slängde jag ihop tonfisk, ägg och bulgur. Smidigt och det blev fyra matlådor. 
 Och broccoli som är den mest näringsrika grönsaken som mättar bra i förhållande till hur lite kalorier den bidrar med.
Havredrink till frukost, aminosyror innan pass och gainer efter. Har dessutom alltid med extra aminosyror till jobbet ifall det blir dubbla pass. 
Sen gäller det att ladda dosetten med rätt piller. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jim

Nice! vad är det för piller du tar?.

Du har ingen M-bygget shake o donera till en fattig student ? :P haha

2015-03-30 @ 16:55:04
URL: http://ardellkwarnstrmfitness.disciplin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0