golfpremiär, beachvolley och fikajobb

Igår var de golfpremiär ihop med Jesn. Vi kör lite Kalle anka-regler. Bland annat fritt antal pilsnerbollar samt att vi inte lägger så mycket tid att leta efter bollen om den kommer snett. Vi kör då "fri dropp" . Förnedrande att leta ju.. Lyckades med en birde igår och på det hålet spelade jag helt Regelrätt🙉 hade även en eaglechans men de blev "bara" par till slut.
 
 
På kvällen hade David och jag seriematch mot Jens och Ludde. Eller de blev två matcher. Riktigt roliga matcher!
 
Idag har jag varit i vimmerby och jobbat. Först fika med en stödkompis, sen fika med två andra stödkompisar sen fika med en fjärde...
var även på muskelbygget och köpte aminosyror ☝️ Samt tränade axlar på Träningshuset. 
Sen åkte jag hem till Tina och sonen🙈
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0