Förvirring!

Jag tror inte jag berättade det men jag kom inte med till ninja warrior. Det var nära tusen personer som var på uttagningarna och jag tror bara hundra går vidare. Det var lite tråkigt men gör inte så mycket. Dock känner jag en viss tomhet när de gäller träningen nu. Jag tycker det är kul att träna och just nu är jag i riktigt bra form, en sån form många skulle vara avundsjuka på till och med, men när jag inte har något direkt mål så känns det inte lika givande. Ni får ändå tänka på att jag tränat väldigt många år och ständigt förbättrat min fysik, lite i taget och målet har oftast varit att vara i bra form på sommaren och när jag åker utomlands. Mycket har handlat om att få visa upp sig och det har jag älskat. Sista åren har mitt mål varit att tävla och på så sätt visa upp sig. Men nu krävs mer för att jag ska känna att det är riktigt skoj. Det kommer inte ens bli någon sommar i år? Nu låter jag negativ. Det här har inget med att Levi har kommit. Levi är en ny stor del av mitt liv men det betyder inte att träningen är mindre viktig. Bara att den kommer i tredje hand nu istället för andra. (efter Tina) . 
 
Dagens form. 
 
Jag har funderat lite på om jag ska tävla i vinter igen. Antigen ge mp (mens physique) en ny chans. Jag kan göra så mycket bättre där än förra året men jag vet inte om jag skulle kunna prestera så bra så jag blir tillfredsställd. Annars tänker jag atletic fitness. Jag vet inte. På lördag ska vi köra superior race, de ska bli kul men det är ju inget jag tränar inför eller tänker att jag ska bli bra på. 
 
Jag ser även fram emot att fortsätta att spela beachvolley och att utvecklas där. Sen ska de bli kul att snart få börja träna med Tina igen☺️ Dessutom har jag en höst med onlinecoaching att se fram emot, känslan att hjälpa andra att lyckas är fantastiskt. Extra kul nu när jag dessutom ska starta eget som onlinecoach och därmed kunna marknadsföra mig bättre och försöka göra allt ändå bättre. 
Ändock behöver jag något mer mål med just min kropp men antar att det bara är just nu jag känner så här. 
Nu fick jag skriva av mig lite i min tillfälliga förvirring, tack. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0