förberedelser inför uttagningen

Imorgon är det dags, då åker jag till Karlstad och uttagning till ninja warrior☺️ Mina förberedelser sista månaderna har varit att träna upp min kondition, tränat allsidigt, klättrat, stretchat för att förbättra rörlighet, fortsatt att gymträna som vanligt, kört en del spänst samt hållt en bra form så jag inte ska väga så mycket. 
Eftersom vi fick barn i tisdags så har den här veckan varit speciellt och inte optimal förberedelser men även om uttagning imorgon är viktigt för mig så är den självklart ingenting jämfört med min familj.
 
Den här veckan har varit vila från träningen vilket nog är fördel imorgn eftersom min träningsdos sista veckorna varit väldigt hög. Den här veckan har jag ändå kunnat deffa lite och stretcha lite iaf. Jag har kunnat slappna av från "omvärlden" och lagt allt mitt fokus på Levi och Tina. Idag har jag vilat och börjat ladda mentalt inför imorgon.
 
Med kosten så har jag hållt ner kolhydraterna (med undantag från alla mackor på BB) men ikväll kommer jag börja Fylla på med kolhydrater inför imorgon. Jag har druckit extra msm och bikarbonat idag oxå. Mer om bikarbonat i kommande inlägg, men lite kort; det kan öka prestationsförmågan ☺️
Ikväll kommer jag att äta lax också för att få i mig mycket Omega 3- fett som är bra för både prestation och välmående. Största delen av den här dagen går åt att titta på och klappa på den här sötsaken:
Närheten till honom gör mig stark både i kropp och själ☺️
 
Imorgon åker vi vid åtta. Jens och Madde följer med 😃 jag kommer att äta fil med granola och proteinpulver, ta msm och bikarbonat. Sen matsäck med kaffe och mackor. Jag kommer även att dricka en havredrink på tidig morgon när jag vaknar. På vägen upp dricker jag Celsius och innan testerna tar jag någon pwo. Jag vet Inte exakt Vad och när som händer där förutom att två av testerna är: Pullups eller Chest to bar samt harres test. Jag befarar att de även blir burpees på tid då det varit det i de andra städerna. Självklart borde jag tränat mer på Harres test men det är inget att göra något åt nu. 
Under testerna, för jag antar att de håller på några timmar, så dricker jag aminosyror och vitargo 💪
 
Förmodlignen skriver jag om dagen här imorn men jag vet inte hur de funkar riktigt, om jag går vidare så kanske jag måste vara tyst om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0