En vanlig dag med jazzdeff

Igår tränade jag ett roligt och tufft pass militärträning i solen på Stångebrofältet 💪
Mountainclimbs - en sinnesjukt jobbig övning! 
 
Idag tränade jag rygg med Jens på actic city, efter en Pwo-fika med riskakor och nutella 🙉
Vi körde mycket chins, både vanliga med vanlig grepp samt med omvänt grepp. Jag körde Även några set med serratuschins. Sen t-bar Rowing (bilden) samt baksida axlar och lite serratus. Ett par set biceps oxå. 
 
Sen har det självklart blivit en del gos med bebis idag ☺️ Samt invägning på honom, 3,4 kg tung ☝️
 
Jag kör lite deff nu igen, jazzdeff kan jag väl säga. Räknar som vanligt inga kalorier och äter Lite som jag känner för men begränsar mig såklart lite så att jag tappar fett. Idag har jag ätit nutella på riskakorna men idag har jag kört dubbla pass, stora muskelgrupper dessutom (rygg och ben) och måste således, trots deff, äta relativt mycket. 
 
Jag har på några dagar nått den formen då ådrorna på låren och mage börjar synas mer samt min favoritkontur i axlen 👍
 
För en stund sen körde jag ben med Sissela. Nån timme innan passet fil med proteinpulver och granola, precis innan passet riskakor med nutella, efter passet gainer, nu några riskakor till och strax min nya, extremt simpla maträtt: färskpotatis och Stekt ägg. Kanske nån grönsak annars inget förutom kryddor. Så enkelt så gott och så bra för musklerna 💪
 
Idag fick jag hem min bok också men jag upptäckte att jag redan hade den boken🙊 dock har jag inte läst hela och jag vet inte vart den är. 
 
🙈
 
De fettförbrännare jag använder mig av nu, förutom kaffe och grönt te, är hallonketon och revex från muskelbygget.se 💪
 
Dagens kost -
tidig morgon: havredrink 
frukost: fil, granola och knäckebröd med ost
innan träning: riskakor med nutella och en halv gainer 
efter träningen: halv gainer
mat: kokt potatis och tre stekta ägg (i kokosolja) och lite gräslök. Nåt knäckebröd tror jag. Lite mörk choklad. 
mellanmål: fil, proteinpulver och granola 
innan träning: riskakor med seltin och nutella och lite godis.
efter träning: en gainer (ca 40 g kolisar och 25 g protein) 
post workout-meal: riskakor
mat: potatis och stekt ägg
kvällsmål: kaseinproteindrink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0