Mycket jobb

Äntligen måndag och en ledig dag! Som jag skrivit innan så är det två veckor med extremt mycket jobb. Det är även en rätt tuff period på jobbet men som tur är jag bra kollegor ☺️ Jag har även kunnat träna på jobbet, i fredags spelade vi fotboll, i lördags rygg och igår bröst och axlar 💪 idag var jag sinnssjukt trött och ville vara med Levi och Tina så mycket som möjligt så det blev vila. Vila idag innebär att musklerna jag tränade igår faktiskt växer lite extra 👍
Tänk på det, timmarna efter ett pass är absplus viktigast för återhämtningen /tillväxt av muskelmassa sedan är närmsta dygnet också viktigt. Tillräckligt med sömn och mat gör att musklerna växer. Inga konstigheter. 
 
 
Ikväll körde vi ett prova-på-pass hiit igen. Riktigt bra och deltagarna var väldigt nöjda. Det finns fortfarande platser kvar till campen som börjar på måndag ☝️ Nytt prova-på igen på torsdag.
 
Ida kan inte flyga på riktigt. Inte var jag vet iaf, dock är hon väldigt spänstig så det är lätt att tro att hon kan det 🙉
http://traningstrion.devote.se
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kan flyga 👆

2015-07-28 @ 05:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0