Marklyft đŸ’Ș

Idag trÀnade jag och Jens rygg. 
Vi började med marklyft, det var lÀnge sen vi körde marklyft. 
Marklyft Ă€r en riktigt bra övning som involverar mĂ„nga olika muskelgrupper. FrĂ€mst tycker jag att de kĂ€nns i lĂ€ndryggen och rhomberma (mellersta rygg) . Jag har en tendens att koppla in trapsen rĂ€tt mycket ocksĂ„ vilket Ă€r anledning till att jag inte kör marklyft sĂ„ ofta. Även stora delar av rumpa/benen anvĂ€nds. Stora muskelgrupper alltsĂ„ och det innebĂ€r stora utsöndring av tillvĂ€xthormon och det leder i sin tur till ökad muskeltillvĂ€xt đŸ’Ș
 
Jag avslutade passet med lite mage. 
 
Resten av dagen tillbringades med familjen. HĂ€r andas jag in en heliumballong och snackar lite🙉 (instagram oakbear) 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0