Älskar sommaren!

Igår blev det en träningsfri dag. Vi var ute mycket och det hoppas jag att ni oxå var ☝️ Sommaren är tyvärr väldigt kort i Sverige och hur mycket vi än gnäller så kan vi inte påverka det så njut nu!
 
Hallkongbäng🙈
Idag tränade jag axlar på förmiddagen sen har det blivit diverse promenader, inget powerwalk direkt. Det är inte min grej utan mer flanerande☺️
På kvällen spelade vi beachvolley i trädgårdsföreningen några timmar. 
Det här sticker nog i ögonen på många, det är en angenämt problem minst sagt, men sånna här dagar har jag svårt att äta tillräckligt för att hamna på överskott. Jag räknar aldrig kalorier (till mig själv) men uppskattningsvis så behöver jag iaf 4000 kcal en sån här dag för att hamna på balans. Eftersom jag varken vill gå runt proppmätt eller trycka i mig massor med godsaker så blir det lite svårt. Min lösning är att äta/dricka (havredrinkar, pwo, gainer) många gånger per dag och även äta en del onyttigt för att dels öka på kalorimängden något samt för att det är gott såklart ☺️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0