Stark!

En ledig dag, skönt förutom att jag har huvudvärk vilket beror på att jag tränade för mycket igår tror jag. Ont i foten och lite i knät också men ingen fara. Pwo -fika och FIFA hos Jens innan passet. Bröst och axlar. Riktigt bra tryck och jag känner mig stark. För första gången på länge kände jag en märkbar skillnad i styrka då jag körde bänkpress. Jag körde inte mycket tyngre eller många fler reps än vanligt utan det var mest att vikterna kändes mycket lättare. Nya pwon? En längre tid med kaloriöverskott? Placeboeffekt? Att jag mår bra fysiskt och psyksikt? 
Förmodligen en komination av allt☺️
 
Brösten slaktades med bänkpress, hantelpress sen den här: 
I dropset som ni ser..
 
sen lite cablecross.
Avslutade med att mörda utsida axlar i maskin. Sen några minuter avslappning på mattan vilket är oerhört skönt efter ett hårt pass. Det lär gynna träningen också att avsätta några minuter efter passet och bara slappna av istället för att stressa iväg... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0