Bättre sömn!

Inatt sov jag fantastiskt skönt! Jag var väldigt trött efter gårdagen sen har jag precis börjar med ett nytt Kosttillskott som oxå bidrar.
 
http://muskelbygget.se/sv/muskelökning/produktvisning/?item=prod_prod-s1%2F2426&group=prod_prod_grp-s1%2F49
 
Detta tillskott ger dig inte bara bättre sömn utan ökar även utsöndringen av GH-hormon som är ett tillväxthormon vilket innebär ökad muskelmassa och minskat kroppsfett! 
 
Nu ska jag fixa några sysslor som Tina som vanligt tilldelat mig, hon gör alltid det de dagar jag inte åker och jobbar på morgonen 🙉 #toffel
Sen ska jag träna rygg med Jens innan jag åker ner till Vimmerby och jobbar i butiken. 
 
Jag ska även försöka vara ute i solen en stund, tänk på att vi blir piggare och mår bättre av om vi får solljus då och då☝️ 
 
Det var Väödigt länge sen jag fick något önskemål här om vad ni vill läsa om. Skriv gärna och berätta om det är något speciellt ni vill veta mer om ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0