träningsresa!

I måndags och igår var jag på skolan i Lillsved och lärde mig en del nytt och framförallt fick massor inspiration. Jag och Camilla planerade för vår kommande träningsresa (resor förhoppningsvis) och övriga kursdeltagare var med och kom med tips! Är DU intresserad så gå in och kommentera på min status ☺️
 
Låter som en bra plan va?☺️
 
Faktum är att jag har en riktigt lista på saker jag ska göra idag. Den här listan är ett av många "verktyg" som jag tar med mig från Lillsved. 
 
Sex punkter som jag skriver över kvällen. Lite av de jag var inne på när jag skrev om stress för någon vecka sedan. Nu skriver jag rätt illa men vet i f.. Om inte Tina skriver ännu sämre? Hon har skriver dit något på punkt 2 och jag kan iaf inte läsa det??
 
Dagen viktigaste händelse är såklart Levi och att han fyller ett halvår idag 🙉
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vara intresserad av en sådan resa!!!

Svar: Grymt ☺️ Kommentera på Facebook så har du förtur ifall platserna skulle ta slut
Per Ekbjörn

2015-12-10 @ 06:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0