soliga sköna dagar

Både idag och igår har jag haft sköna dagar ute i solen. Den här bilden valde jag för att mina lår ser så sjukt små ut. Jag fick panik och hämtade måttbandet för att se ifall de blivit mindre men de hade de inte 🙈 
En sväNg till bergs slussar igår ☝️
Levi tio veckor lär sig gå.. 
Ikväll var jag med och tränade HIIT, jag har senaste tiden skrivit mycket om den här träningen men tänkte tillägga att den här träningen passar alla och man behöver inte vara rädd för att komma och träna med oss. Alla andra är inte proffs, vi är snälla och det finns alternativ ifall man av någon anledning inte klarar en övning. Så välkomna och träna med oss ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0