Onlinecoaching :)

Nu bloggar jag från datorn vilket är väldigt skönt då jag skriver snabbare här :) Dock kan jag inte lägga till bilder från mobilen lika enkelt. Igår tränade jag axlar/övre bröst sen fotboll i Horn på kvällen. Riktigt skoj! Det känns av idag, stelt men inget ont-ont. Idag och igårkväll har jag jobbat hemma med att fixa kostscheman och hjälpa folk igång. Det är jättekul och ser fram emot att hjälpa dessa personer nu i tre månader. Att hjälpa andra att lyckas med träningen är en härlig känsla! Att dessutom kunna sitta ute på balkongen en skön sommardag/kväll är ju inte heller helt fel :)
På kvällen var jag med och höll i båda HIIT-passen i Linköping. Veckans 3e och sista pass. Första veckan på den här campen är nu genomförd.
 
 
Ida kör biceps ☝️
http://traningstrion.devote.se
Och övrigt deltagare tränar oxå armar eller axlar/ bröst , detta pass var nämligen fokus på just dessa muskelgrupper. 
 
Per (det är Jag!) fick också vara med och leka lite idag🙉
Hej katt🙈
 
Igår köpte jag lite nytt från muskelbygget, bland annat den nya versionen av jumbo, min favoritgainer/återhämtning 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0