ledig 😃

I fredags jobbade jag hela dagen men hade turen att fĂ„ trĂ€na tvĂ„ pass pĂ„ jobbet, i lördags heldag ocksĂ„ och ett gympass, igĂ„r heldag men vila. Slutade jobba imorse och de innebĂ€r ca 130 timmar jobb pĂ„ tvĂ„ veckor. Efter tvĂ„ mĂ„nades ledighet dessutom. Tufft men eftersom jag trivs med mitt jobb sĂ„ har det gĂ„tt bra. En dag med Tina och Levi och en kvĂ€ll med uppstart av hiit-pass hĂ€r i Linköping â˜ș
 
Den hÀr veckan har jag Àntligen tid att hjÀlpa alla igÄng som anlitat mig som onlinecoach vilket ska bli riktigt skoj! 
Dagens trĂ€ning var hemmatrĂ€ning med gummibandet och det var sjĂ€lvklart axlar ☝
Bilder frĂ„n det passet kommer imorn, Tina var tydligen tvungen att redigera de bilderna för att det sĂ„g stökigt ut i lĂ€genheten 🙈

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0