Militärträningen

I torsdags var sista dagen för min första sex veckor långa boot camp som instruktör. Jag hade inte kunnat föreställa mig att det skulle vara så kul som det varit och att deltagarna skulle vara så duktiga!
För mig har det varit en utmaning eftersom jag aldrig har hållt i någon form av gruppträning tidigare. Det är en utmaning att stå och förklara alla övningar inför en grupp som ibland varit uppåt trettio personer. Dessutom gäller det att planera passen så att de håller sig sysselsatta i 75 minuter med endast några få minuters vila. Jag har även varit noga med att variera träningen så mycket som möjligt. Här är en av deltagarnas förbättring under dessa veckor :
Jag har även fått många positiva kommentarer från deltagarna vilket gör mig jätteglad! Sen är det de som gjort jobbet, jag har varit där och hjälpt dom, tillsammans med mina duktiga kollegor Jennifer, pontus och Jim som även de har hållt pass.
Här en av av tjejerna som tagit före- och efterbilder på sig själv.
Imorgon börjar en ny camp. Tyvärr var de för få anmälda till morgonpasset men tanken är att vi försöker köra det i vår igen. 18,30 kör vi ett pass där det finns en hel del platser kvar fortfarande. 19,45, direkt efter det passet kör vi igång girls som är 33 anmälda till 😃 sen finns det möjlighet att köpa antingen 5- eller 10-klippkort på plats ✌️ Militärträning.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0