Projekt?

På lördag är det dags Att börja resan mot den här formen igen ☺️ Eller det blir deff iaf. Kanske inte kommer ner i den här formen riktigt men ska iaf skala av lite fett vilket jag ser fram emot. Eventuellt har jag ett projekt på gång. Jag står i valet och kvalet nu om jag ska köra "chokladkakediet" eller inte. Om jag gör det kommer jag under tio dagar äta en 200 grams chokladkaka varje dag, det innebär över 1000 kcal skräp ! Tycker ni läsare att jag ska försöka mig på denna sjuka grej? 
 
 Sen behöver ni inte kommentera om det handlar om att det går att gå ner så länge man ligger på kalorieunderskott oavsett vad man äter.: det går men är svårare.. Så om någon tänk skriva nåt om det så vill jag hellre att ni provar det här själva istället ✌️

Kommentarer
Postat av: Thess

Enbart 200g choklad? Kommer du inte bli hungrig då ;). Gört!! Fler galna experiment. :p

Svar: Självklart inte bara det :) skulle aldrig utsätta mig själv för att bli hungrig... Det är förnedrande att behöva vara hungrig :p
Per Ekbjörn

2014-05-27 @ 22:41:30
URL: http://momscandoit.blogg.se
Postat av: 700g

<3

Svar: ❤️
Per Ekbjörn

2014-05-29 @ 18:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0