Jobb och gym

 
Igår tränade jag på förmiddagen med Tina. Mage ihop sen hon på crosstrainern och jag baksida lår och lite vader. 
 
 
Sen jobb från 12 igår till 14,30 idag.. Sov jouren och får normalt då sova till strax innan åtta men tvingades idag gå upp halv fem redan.. En stor eloge till er som gör det varje dag! Dock har dagen gått bra ändå. Men en sån här dag är de skönt att de finns hjälpmedel som black amp...  Vann till och med på settlers idag för första gången! 
 http://muskelbygget.se/20.0.0.0/2532/cache/2532_b4ac65ba47e3566216a3f0721b7bb3ab.png
 
Lite mys, fika och tuppis på innergården med fina efter jobbet sen tränade vi axlar ihop. Jag körde även övre bröst och framsida lår. Fantastiskt trött nu så räknar med en god natts sömn innan en dagstur på jobbet imorn igen. 8-16. 
ring inte mig mer...
 
Ny bra fettförbrännare från muskelbygget
 

Kommentarer
Postat av: a

va kör du för split egentligen? :P

Svar: Jag kör ju aldrig riktigt lika från vecka till vecka men oftast kör jag övre bröst tillsammans med axlar, sen rygg och baksida axlar en dag och ben en dag. Mage nån av de dagarna eller en annan dag. Armar ihop med någon ibland. Vader kanske ihop med något annat. Svårt att förklara eftersom det alltid ser olika ut ☺️
Per Ekbjörn

2014-05-28 @ 16:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0