Uppdelning av kroppen

sovmorgon med underbara idag sen gick jag till actic och gick på bandet. Oftast går jag utomhus men det blåste satan mkt idag och det tycker jag är förnedrande.. Nu kaffe och Pwo sen blir de "specialpass" . Eller utdelningen av muskelgrupper blir lite annorlunda än vanligt. jag kör ju aldrig efter något speciellt schema utan försöker få med alla muskelgrupper på mellan 4 och 7 dagar. Inbland kan det alltså gå fyra dag mellan bröstpass och ibland sju. Ibland tre bara och känner jag att det är någon muskelgrupp som behöver tränas mer så tränar jag den lite oftare och ser till att lägga den först i passet. Hur eller hur, idag blir de framsida lår, triceps och baksida axlar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0