Trippla pass

Igår tränade jag rygg med Tina på actic! 
Atlettjej som hon är...
Sittande rodd.. Aktiverar främst mitten av ryggen - romberna och mellersta traps. 
Sen latsdragmaskin som främst aktiverar Latsen, den breda ryggmuskeln. 
 
Idag har jag tränat på jobbet på förmiddagen, biceps underarmar och mage 
Sen spelade vi fotboll på kvällen innan jag slutade sen åkte jag till gymbolaget och tränade bröst och axlar med Kim 💪 tre pass idag alltså... sjävklart inte optimalt men de "kompenseras" men ett pass imorn och vila onsdag. 
Köttig Coach! 
Bra tryck! Sen kan de se ut så här om man missar att hålla in magen och har ätit massor mackor, oboy och godis precis innan gymmet :p
 
nu blir de både zma och tryptofan (lugnade aminosyra) för att kunna sova bättre. Det är lite lurigt med sömnen när jag tränat så här sent... 
http://muskelbygget.se/sv/aminosyror/produktvisning/?item=prod_prod-s1%2F614

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0