En dag kvar...

Det här ska ätas på lördag efter tävlingen! :)
 
 Och det här ska ätas innan tävlingen... 
Första målet potatis och äggvita åt jag igår vid 17 och de var riktigt gott! tre mål igårkväll, ett inatt , ett nu på morognen och två till innan vi åker till Alingsås. till de två kommande målen blir de även riskkaor sen resten av tiden fram till tvälingen riskakor och sista timman skumgodis :)
Till varje måltid använder jag mig av ala som ökar inlagringen av kolhydrater i musklerna. Muskelbygget.se/fettforbrannare 
igår på eftermiddagen innan jag började driva ut vätskan så var formen sämre än innan dieten! Alltså, fettprocenten nu är självklart lägre men på grund av vätskan så såg den sämre ut, det är medvetet vi gjort så men det känns ändå lite jobbigt... 
 Nu blir det potatis och riskakor med minimalt med vatten till.. Sen posering !

Kommentarer
Postat av: Virro

Fundering!
Tycker det skiljer väldigt mycket i hur biceps fäster om man jämför din vänsterarm med högerarmen. Är det så att du har dragit av vänster biceps någon gång i din träningskarriär? Eller är det bara så rent genetiskt?

Svar: Ja de stämmer, jag drog av vänster biceps i maj förra året när jag spelade fotboll :( tråkigt men inte mkt att göra åt
Per Ekbjörn

2014-03-29 @ 19:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0