Dagen efter

Dagen efter tävling... det var kul att tävla men skönt när det är över! Motståndet igår var riktigt  bra! Vi var 18 personer och 6 gick till final, jag missade finalen men vet inte exakt vilken plats jag kom på. Hoppas att det kommer uppp på deras sida snart och att det komler bilder från när jag stod på scenen. Här är en bild när jag pumpar upp precis innan iaf: 
Vi fick till uttorkningen bra till slut men formen kunde varit lite bättre. Jag hade mycket bättre massa än förra tävlingen och poseringen är bättre, även om de fortfarande går att förbättra ytterligare. jämfört med de bästa i klassen så fattas det muskelmassa, poseringsteknik och erfarenhet. De här killarna är grymt bra alltså och det är kul att få äran att vara med i samma tävling som dom. Långa klassen vann Chris harnell som är en av mina förebilder i cbb. Fantastisk fysik har han! 
 
Tränade lite på parkeringen efter tävlingen i det fina vädret 
 
Efter er tävlingen gick vi lös på min godispåse, sen åt lite choklad, delade på en pizza, fika chokladbollar på vägen hem, åt massa noblesse sen hemma blev de oboy och rån med ost sen kvällsmat glass med chokladsås :) "man måste ju få unna sig lite ibland också" 
Idag frukostbuffé, lite godis (än så länge lite..) sen kanske något mer gott. Imorgon kanske någon godsak eller två sen kommer jag dra ner på sånt och äta bra mat men ligga på ett litet överskott i nån vecka iaf sen får jag se när nästa tävligen blir. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0