3 veckor kvar...

6 veckor på diet och 3 veckor kvar. Det är en resa som är rolig men lite tuff ibland. Jag har som tur är lätt för att deffa. Jag vet hur jag ska äta och har inget svårt för att göra det direkt. Jag blir godissugen ibland och frestad av bröd men oftast är det inga problem :) Det är även lite svårt på jobbet ibland när det är god mat och jag sitter med mina matlåda.. Men jag har haft en del fuskmål under dessa veckor. I tisdags t.ex åt jag lösgodis och imorgon vankas det hotellfrukost efter gymmet. Det var några veckor sen vi gjorde fettmätning men tror jag är nere på 4 % nu. Jag börjar känna mig sliten men det kan vara på grund av att jag jobbar mycket nu med. Jag är oerhört glad att jag började jobba på Folåsa (behandlingshem för ungdomar). Jobbet passar mig väldigt bra och jag passar för jobbet :) Utöver det har jag kvar mina stödkompisar som jag träffar en gång i veckan. Jag har även lite PTpass och har precis börjar göra kostscheman.
 
 
I torsdags tränade jag på Träningshuset i Vimmerby, igår körde jag mage och vader på Actic, idag tränade jag rygg med Jens på Actic, imorgon ska jag träna ben med Kim på World Class och på måndag tränar jag nog ihop med Tina nånstans. Så olika det där hur många ställen man tränar på... (vem är den där mannen!?)
 
Cardio då? Det är olika varje dag hur mkt cardio jag kör och vad jag gör. Oftast blir det promenad eller promenader.
 
Maten då? Det är också olika från dag till dag. Jag har lite koll på ungefär hur mycket kalorier jag får i mig men inga exakta mängder.
 
 
 
De kosttillskott jag avänder mig av är:
 
BCAA Powder 12000 - Aminosyror: Stimulerar proteinsyntes och är muskelsparande under diet.
 
L-Glutamine - En aminosyra som stärker imunförsvaret och hjälper återhämtningen
 
Red AMP Stack - En skön fettförbrännare som även är uppiggande
 
Exchange - Muskelsparande
 
ALA Extreme En stark antioxidant som skyddar kroppen och stärker immunförsvar, fungerar även fettförbränande.
 
2x L-carnintine+Green Tea Dessa ämnen hjälps åt att bränna fett, dessa har ihop en synergieffekt (1+1=3)
 
Blue AMP Stack En annan skön fettförbrännare som är den är uppiggande
 
Androgenic Testo Growth Testohöjare - höjer kroppens egna testosteronnivåer
 
DAA Testohöjare
 
ZMA Sportlab Zink och magnesium för att höja testoproduktionen och för att påskynda återhämtningen. Bidrar även till bättre sömn
 
Vitargo Electro Energy Supersnabba kolhydrater som ger snabb energi innan passet och för att påskynda återhämtningen, tar innan och under passet. Innehåller även elektrolyter för bättre prestation
 
Omega 3 Strength Bra för allt. Hälsan, musklerna, fettförbränningen osv...
 
Cromium Picolinate Krom minskar sötsuget
 
Daily Strength Superfruit Multivitamintillskott. Under diet äter man mindre och det är svårare att få i dig alla närningsämnen, trots att den maten man äter är bra.
 
100% Whey Protein Professional Ett gott och bra proteinpulver av god kvalité
 
NaNOproxil En skön PWO som ger riktigt bra pump
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0