Tinas lyxfrukost

Tina har det bra, hon får frukost på sängen varje dag nästan. Det kanske låter gott och mysigt? Och lyxigt? 
Det är aminosyror, fettförbrännare grönt te+l-carnitin , kaffe och ett ihopkok med specialnyttigheter:  vetekorngräs, bikarbonat och msm* . Det är så olika det där vad man bjuder sin kära på...
msm- svavel. Inte msn. Dock så hade det varit kul om jag bjudit henne på chattprogrammet msn varje morgon. Jag saknar det lite. Det var så kul att skicka vibbar så det blev ett "skakljud" eller skicka den där gubben som klättrade fram och räckte ut tungan. En riktigt busfunktion !
 
Det här är alltså vad både Tina och jag dricker direkt på morgonen. Ibland går vi och kör cardio efter sen när vi kommer hem tar vi frukost. Oftast havredrink eller fil blandat med proteinpulver med granola. Och diverse kosttillskott från http://muskelbygget.se såklart ✌️ Passa på att köp den grymma fettförbrännaren http://muskelbygget.se/sv/fettförbraenning/produktvisning/?item=prod_prod-s1%2F2683 till specialpris nu! 
 
Nu har jag suttit och jazza/sovit i solen på balkongen ett par timmar, njutit av riskakor med nutella så nu ska jag till gymmet och kötta axlar. Idag igen. Och fredag. Men sen på Rhodos blir det inte så mycket träning förmodligen så då får musklerna vila och därför är det "ok" att träna axlar lite extra nu ☺️ Eventuellt kör jag triceps och något annat litet också. Ja, de blir triceps för jag blev sugen på det nu när jag skrev det 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0