Träning på Bali!

Idag blev de en sovmorgon, frukost på hotellet sen en sväng till Kuta beach enda (?) gym. Riktigt bra gym och både Leo och Martin följde med! Vi tränade övre bröst, axlar och mage. Eftersom jag äter för lite här så beställde jag dubbla portioner idag efter passet för att åtminstone fylla på lite extra en dag :) När en måltid kostar knappa 20 kr är det inte så mycket att tveka på ;) Vi spelade lite biljard sen hem och vila. I afton blir det buffé, eventuellt nån massage och eventuellt nån smirinoff eller dylikt :) Annars jazzar vi bara. Tar dagen som den kommer så att säga...
 
Att plaska och leka i vattnet är något som alltid är kul. Vi var de enda på den kilometerlånga stranden som inte surfa eller försökte surfa. Det får bli en annan dag. Nån dag när vi har tid ;)
 
 
Vågat
 
Baksida axlar. Sänkta traps, lite böjda armar, strikt och fint. Inte för långt bak (kopplar in andra muskler då) KONTAKT!
 
 
Skön övre-bröst-maskin
 
 
Upppumpade och nöjda!
 
Jag visade Martin en av de jobbigast magövningar jag vet. Prova den gärna! Varannat knä mot varannan armbåge eller vad man ska säga. Ni fattar iaf?
Den här är Tinas slavdrivarövning. Längtar efter att träna med henne!
 
Det var lite mindre vatten utanför... Så olika de där vart man kör moppe. Jag erkänner, det har regnat här i två dagar men imorgon ska de bli bättre!
 
Leo hade med sig en burk aminosyror till mig eftersom min var slut. De jag tar på min semester är i tablettform annars använder jag aminosyror i tablettform. Syftet är att stimulera proteinsyntesen ("muskeltillväten") När jag är här så tar jag dessa mest för att spara muskelmassa och samma sak under deff. När man "bulkar" så hjälper de till att öka muskelmassan. Och ja, de är även bra för er tjejer och inget ni kommer att få jättestora muskler av..
 
 
Modern BCAA Modern BCAA  - rea på den här just nu så passa på!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Nice :)

2014-01-04 @ 23:51:10
URL: http://beatricelindgren.blogg.se
Postat av: Susanna

Härligt! :)

2014-01-04 @ 23:54:03
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0