2014 - Gör träningen till en livsstil och gå inte ut för hårt!

Hittade en fantastisk maskin för baksida lår som jag var tvungen att prova! Ska köra ben imorgon eller nån annan dag och då ska den testas rejält!
 
Att jag ser lite retard ut i ansiktet får ni ha överseende med. Jag gör det ibland helt enkelt ;)
 
Martin som tog kortet noterade detta och tog nästa bild ut mitt ansiktet, tack brorsan!
För övrigt körde vi plankan igår, tävling såklart och jag stod 3 minuter vilket är det längsta jag nånsin klarat. MEN Martin klarade några sekunder ytterligare!
 
Nu när det är dags för många att ta tag i träningen på allvar, eller kanske börja träna överhuvudtaget så finns det massor bra fettförbrännare här: http://muskelbygget.se/sv/fettf%C3%B6rbraenning/?group=prod_prod_grp-s1%2F10
För er som bor i Vimmerby eller i närheten (och även ni andra) så tycker jag ni ska besöka muskelbygget där Freddy Omme har alla kosttillskott. Det är en stor fördel att komma dit eftersom Freddy har stor kunskap om alla kosttillskott och kan hjälpa dig med vad just du behöver.
 
Sen tycker jag att ni alla, både nybörjare och mer erfarna ska sätta upp mål med er träning och se det LÅNGSIKTIGT. Ni vet ju själva hur det är på gymmet första månaden (på sin höjd, månaderna) efter nyår och sommar. Många tröttnar eller ger upp för att de går ut för hårt. Ta de lugnt. Få in träningen och bra kost som en del i ert liv. Det är en livsstil. Sätta upp mål på kort och lång sikt, gör träningen till något roligt. Ta kontakt med mig om ni vill ha en duktig PT som kan hjälpa dig med just dina mål. Alla är olika och har olika förutsättningar.
 
Har du hållt uppe en månad med träningen? Börja med 2-3 pass i veckan och trappa upp istället för 5 pass direkt. Börja lugnt och öka intensiteten. Har du ätit väldigt dåligt? Gör små förändringar, ändra lite i taget annars kommer du att ge upp. Träna förnuftigt.
 
Vill du bygga muskelmassa? Ät bra mat, lägg dig på ett litet kaloriöverskott, se till att få i dig tillräckligt med protein (minst 2,5 gram / kg kroppsvikt) ta dina kosttillskott och träna hårt (och smart) Var noga med sömn och vila och undvik stress i möjligaste mån. Du kan utan problem "unna dig" lite ibland.
 
Vill du tappa kroppsfett? Ät bra mat, lägg dig på ett litet kaloriunderskott, se till att få i dig tillräcklitg med protein och ta dina kosttillskott och träna hårt (och smart). Var noga med sömn och vila och undvik stress i möjligaste mån. Du kan unna dig lite även här men ju mer du unnar dig desto sämre resultat. Inga konstigheter.
 
Den stora skillnaden i att "bulka" och deffa är som ni ser egentligen mängden mat man äter.
100% Whey Protein Professional 5kg
Protein - ett baskosttillskott. Att få i sig protein från kosten är viktigt men svårt att få i sig tillräckliga mängden genom bara kosten. http://muskelbygget.se/sv/protein/?group=prod_prod_grp-s1%2F53
Super 7
 
Låt 2014 bli det bästa träningsåret nånsin! Tänk inte bara det nu i början av året, fortsätt med det. Ni klarar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0