90 timmmar jobb i veckan...

Nu har jag inte bloggat på fyra dagar såg jag! Anledning till det är .. JOBB. Massor av jobb! På en vecka kommer jag att vara på mitt nya jobb 87 timmar och utöver det är det mina stödkompisar och lite PT-jobb. Håller på att hjälpa ett par killar med kostschema också.
 
Men hinner självklart med att träna även att jag jobbar så mycket och jag har fördelen som oftast kan gymma med grabbarna på jobbet :) Blir även cardio på jobbet, oftast i form av pingis men även basket och promenader ibland.
 
Här är efter Kims och mitt bröstpass i måndags. På jobbet sen tränade jag armar. Igår blev det mage och lite cykling på jobbet och idag tränade jag ben med Jens på Actic. Har även haft en "fyllningsdag" idag då jag ätit lite extra kolhydrater. Jag har inte grisat på något sätt eller ätit direkt onyttigt. Bara ätit lite mindre nyttigt (lite bröd) och lite mer kolisar. Det var gott och skönt att få fylla på lite extra!
 
Körde även lite utsida axlar idag.. Viktigaste musklerna ;)
 
Imorgonbitti ska jag träna rygg sen åker jag till Vimmerby på eftermiddagen för att hänga med stödisarna. Eventuellt cardio i form av hinderbana om jag lyckas att hyra gymnastiksalen imorgon.
 
 
Nu blir det Omega-3 och ZMA Sportlab . ZMA innehåller zink och magnesium som är bra för återhämtningen och gör att man sover bättre samt ökar utsöndring av tillväxthormon som gör att man både bygger muskler bättre och bränner mer fett!
 
Uppge mitt namn första gången du beställer från http://muskelbygget.se/ så kan Freddy vara snäll och skicka med en shaker och någon provpåse med protein :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0