Junibarn

Eftersom vi har gått ut med det på Facebook och instagram redan så vet nog många av er om det men om någon av er läsare inte har mig där så ☺️
tina och jag ska få ett litet atletbarn i juni🙉
 
senaste dagarna har blivit väldigt mycket träning och den mesta på jobbet. I torsdags jobbade jag hela dagen och tränade gym på dagen sen fotboll på kvällen. I fredags tränade jag axlar på acitc på fm sen fotboll på jobbet på kvällen. I lördags tänkte jag vila men då blev det fotbollstennis först på jobbet sen fotboll tre mot tre på kvällen på jobbet. Igår tog jag med en av våra ungdomar när jag jobbade och tränade inomhusfotboll i kisa med horn/hYcklinge. Idag är jag ledig och tog en rejäl sovmorgon och bara jazzar med Tina ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0