Händelserik semestervecka

 
Nu har jag haft en vecka semester. Skönt! Har hunnit med en hel del annat den här veckan. I onsdags var i Stockholm hela dagen med en stödkompis. Vi var på Skansenakvariet, solrummet på Nirvana och på cosmonova.
 
Sen har jag börjat deffa. Jag kände mig onödigt mycket ur form så det blir en veckas deff. Kommer före och efterbilder på det senare i veckan ☺️ Kör en riktigt bra kombination av fettförbrännare : http://muskelbygget.se/sv/fettförbraenning/produktvisning/?item=prod_prod-s1%2F2641
Den bästa fettförbrännaren jag kört, tillsammans med Celsius och en kombination av grönt te och l-carnitin. Från muskelbygget såklart 👍
 
Har hunnit med en sväng till horn och en till Vimmerby också. Dessutom var jag Göteborg på fitnessfestivalen i lördags och sist men inte minst så tränade jag fotboll med Horn/Hycklinge IF i kisa igår☺️ . 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0