Oansvarig

Det känns på något sätt oansvarigt att ha en blogg och uppdatera den så lite som jag gjort nu igen, men jag har inte haft tid. Det låter töntigt att säga/skriva det men nu har det verkligen varit så. Jag är på folåsa 50-60 timmar i veckan, jag har sju kontaktpersonuppdrag, jag jobbade som entrévärd i helgen och jag har precis tömt mib gamla lägenhet och städat den idag. Den övriga tiden är på gymmet och med Tina. Vi har dessutom "kört igång " två klienter med kostschema. Jag har en eller två till jag kommer att hjälpa men det finns fortfarande "plats" för ett par till om någon är intresserad. Kosthjälp och coaching online ✌️ Nu skulle jag infogat ett par bilder men det gick tydligen inte idag heller 😞 går och lagar kyckling och ris till oss istället 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0