Sockersjuk

Ätardag igår och när jag skulle gå och lägga mig var jag rejält uppblåst och "sockersjuk" somnade i soffan,vaknade och sa till tina att jag blivit sjuk. Hon sa att de var på grund av allt socker och det var de förmodligen.. Godis är inte bra i stor mängd... Mådde faktiskt inte helt ok när jag vaknade heller...  Dock var formen bättre. Nu är jag avslappnad på ena och flexa. Magen på andra för att skillnaden ska se större ut ;)nu är jag i Norrköping, skulle skjutsa Tina till jobbet men hade punka så tog taxi hit.. Kaffe i solen nu, snart en Pwo och sen ett pass mage och armar på actic med Anna och thess som kommer upp hit från Västervik idag. Sen äta något gott oc ladda om för ett benpass med Tina. Allt godis kommer väl till pass idag när de är dubbla pass men som sagt, godis i stora mängder är INTE bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0